Rabu, 12 Januari 2011

Kalendar Comel dari Sarakids

Salam semua...=)


Cenderahati dari Sarakids..Tima kasih Sarakids..
       Kelmarin saya dapat kalendar comel dari Sarakids...macam mana bleh dapat kalendar tu??...hehehe..saya hantar gambar Harith dgn EBMnya ke Sarakids untuk project board diaorang...Sajer hantar..suka-suka...Trima kasih Sarakids...http://www.sarakids.com/blog/..saya slalu mengikuti citer2 terkini di blog sarakids tu terutamanya mengenai penyusuan susu ibu..at least adalah ilmu baru yang saya belajar...heheh..
Abadikan Kalendar dari Sarakids di CPU saya...
Dari kiri : k.Halwani, Epie, Ina, Saya, Zetty, k.Yan dan K.Ros (duduk)...Bergambar bersama di hari terakhir k.Ros di Ofis...Moga2 panjang umur kita jumpa lagi ye k.Ros...Will Miss u Soo Much...
Gambar Harith Eimran yang terbaru...di usia 3 bulan...

2 ulasan:

♥ Cik Puan Pinky ♥ berkata...

comel nye harith! :D

Unknown berkata...

terima kasih juga sbb sudi htr gambar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...