Isnin, 31 Januari 2011

Dunia Baru..=)

Salam semua..
        Hujan...ermmm...bestnya cuaca kat luar sana skang ni..either it 'hujan rahmat' or not..terpulang pada masing-masing punya pandangan..tapi bagi saya..ianya adalah hujan rahmat buat saya..thank to Allah...mungkin inilah dinamakan rezeki anak..rezeki bintang hati saya Harith Eimran...walaupun sedih meninggalkan kengkawan yang baru, lama and our bos..tapi kehidupan ini perlu diteruskan...dan saya punya misi n visi yang perlu saya realisasikan sebelum masuk tahun hadapan..

terima..
       Minggu lepas banyak perkara telah berlaku..semuanya berlaku sekelip mata..macam tak percaya yang saya sudah tidak menjadi sebahagian keluarga UOA (sengaja tak letak nama company kerana ianya PNC, Private N Confidential.).satu perasaan yang tak dapat nak digambarkan kerana di situlah kerja pertama saya  menapak selepas menamatkan ijazah saya di UiTM Pulau Pinang..Selama 3 tahun 8 bulan, saya berada di situ... banyak perkara saya belajar di situ..tak semua yang kita belajar semasa belajar di ipta dipraktikkan semasa keje terutamanya bidang kejuruteraan ni..itu semua hanyalah fundamental  sahaja..selebihnya atas usaha kita sendiri ..samada kita nak ke hadapan atau ke belakang..


With My Pleasure...hehehe..
    Selepas ni...tempat baru..kawan baru..harap2 sangat ianya memberi satu peluang yang sangat berguna buat diri saya dan keluarga saya..tempat mengembangkan kerjaya saya supaya lebih berjaya....dan yang paling penting lebih RM ..RM..RM....hehehehe..itu adalah kenyataannya bagi setiap orang yang bekerja..mana ada orang nak buat keje free...
     Buat kengkawan yang masih di company lama...semoga korang success slalu n berjuang hingga akhir k...dan buat kengkawan yang sudah menemui cahaya baru...jangan lupa kawan yang sorang ni ya...always keep in touch k...

Makan2 di luar...

Sempat bergambar masa keje..main2 time..hehehe..
Makan time...paling depan A.Din, Farid, Ody, Epie, Me, Ruslina (diri)..

Paling Kiri : Ruslina, Me, Farid, Ody..

For All of U guys..


My Workplace...tinggal kenangan..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...